Kabashitor is sponsored by:~

Wednesday, September 20, 2006

Hehe... Ni mama adik saya... hahahaha... mama abang saya juga... Hahahaha... lawak... lawak... mama saya laa... Dia pose dekat tangga tu bab tangga ni lah yang menyusah kan dia kat rumah... ye lah... naik turun, naik turun naik... alamak... cam lagu M. Nasir pulak... kah kah kah... Mama saya ni kerja di opis besar... ye lah... opis dia kat ladang getah... hehe... kat sawah padi pun opis dia juga... Kalau saya tanya dia, "Ma, Pi mana?" dia cakap, pi opis... hahaha... Lawak juga mak saya ni kan... Umur pun saya dah lupa laa... 60an kot... hehe... Anak tak berguna betul lah saya ni... Umur mak sendiri pun ndak ingat... hehe... Tapi pun, dulu saya tanya dia, berapa umur ko? Dia cap, dia sendiri pun ndak ingat dia punya tarikh lahir... padan pun... dia lagi tak guna rupanya... hahaha... anak derhaka sungguh! kah kah kah...

No comments: