Kabashitor is sponsored by:~

Tuesday, September 19, 2006

Hehehe... Ini lah album saya yang pertama... Banyak lagu dalam ni CD... Semua jenis lagu ada... request jak... mesti ada punya... hahahaha... Ini keluaran pertama... yang kedua belum keluar sebab yang pertama ni tidak laku... masa saya pasarkan pergi oversea, kena tahn Kastam pula sebab tidak bayar cukai export... kesian saya kan... So, untuk buat album kedua ni... payah sikit lah... duit sudah habis kan..... hahaha... Tunggu jer lah... aku tengah cari duit kat telaga tujuh ni... banyak orang baling duit kat situ... haha... dalam 5o sen camtu, cukup lah nanti... Itu pun saya nak cakap terima kasih awal awal sebab korang dah kena tipu... hehe

No comments: