Wednesday, September 27, 2006

WHE 8009... Hehehe... Ni lah Tamparuli Drift punya raja... kah kah... nampak ja kancil tapi enjin dia sampai kerusi depan tu masih enjin dia juga... pakai enjin ferrari kot... hahaha... kena tipu... Emmm... Ingat lagi lah... kalau saya bawak kereta ni, adik saya Lea ama E2k berdoa sepanjang perjalanan... kah kah kah... kalau corner ndak bunyi tayar, bukan corner nama dia tu... hehehe... pastu, setiap sebulan kena tukar drive shaft... kah kah kah... terlalu drift kan... emm... masa saya pergi Johor, dia kena tarik ni bab tiada orang mau bayar... pastu saya balik KK pi curi di kedai tarik keta... Kecian dia... hahaha... Kalau di Bina Puri, kereta saya kena bagi nama Kereta Polis bab ada baju limines polis saya gantung di belakang kerusi... dua pula tu... ya lah... dulu tiada lesen kan... hahaha... tapi kalau pi Tamparuli, keta ni kena panggil mini pub bab kereta ni tukang bawak carlsberg... pastu di depan dia ada botol sampel whiskey yang kecik kecik tu... saya lekat di depan... ada Bacardi, Martell, Consull, Red Level, Chivas... Etcentra...

No comments: