Wednesday, November 08, 2006

Happy Birthday Neo... Wah... saya sudah setahun kerja JAS la... well,.. benarnya ada 3 peristiwa yang saya ingat ngan 07 September ni... mula mula, Abang saya birthday... I mean Ody... No. 2, Neo Birthday... Last,.. Tarikh lapor diri saya kerja Alam Sekitar di JB... hehehe... Tapi yang best, semalam birthday Neo, saya call la di rumah abang saya... I mean, bapa neo... saya nyanyi Happy birthday ama neo... skali neo bunyi uwweea... uweaa camtu... haha... aku punya la suka dengar... skali dengar betul betul... abang aku ody yang bunyi... terpedaya nyaa... patut lah dorng gelakkan saya.... pastu ma aku yang dah 8 bulan tak call pun nak bercakap ngan aku... tanya macam macam pulak tu... bila balik laa... jangan main perempuan la... jangan minum arak la... jangan drive lebih 80km/j laa... adeii.. borin boring... pastu, dia cakap bye bye tu yang lawak tu... hahahaha.... ok lah... once again... happy birthday neo n ody!

No comments: