Wednesday, November 01, 2006

Ini cerita satu malam... Semalam kawan saya bagi sms... Dia cakap, flight aku tukar la... jam 5pm sampai jam 9:15pm... maksud dia, dia check in dari Kuching jam 5pm pastu sampai Senai jam 9:15 malam laa... so, saya ni yang belum berapa masak ngan jalan airport pun bagitau la.. Wei,.. aku mana pandai pi sana... lagipun keta aku dah longgar dah arm dia... tak berani jalan jauh laa.. aku cakap... pastu, alaa senang jer... takkan tak tau... ikut jer signboard senai yang ada logo kapal terbang dia cakap... pastu aku tanya lah bos,.. aku nak pinjam keta dia... bab keta dia wira tapi dah tukar enjin mitsubitshi... pastu... bos aku pun bagi lah pinjam... so, aku tak sms lagi lah ngan member aku tu bab ingatkan dia dah masuk dalam flight... hahaha... yer lah... dah jam 6 camtu kan... so, aku urus kerja sendiri... pi amik kereta, pastu amik kawan lagi satu... so, kami berdua la pi airport... pastu... kami bertolak lah pi airport... Kluang ngan senai airport tak lah jauh sangat... dalam 1 jam 30 minit la kalau lari 80 jak... so,.. mula mula tu kami ikut jalan lama... babtu lama sikit sampai... dah lah jalan gelap, pastu hujan plak tu... kereta pulak ada aircond juga tapi bila pasang aircond, kena teno slalu dia punya tempreture... so,.. kami pun jalan la ikut jalan Layang-layang... i mean... nama tu jln. layang layang... jalan lama pi johor bahru... pastu... aku bertolak dari jam 7:30 sampai jam 8:45 malam... hehe... adei... nak jadi kan cerita... masa aku tengah minum ngan member tu... sambil sambil tunggu jam 9:15, aku sms lah member aku sarawak tu... "wei, kalau dah sampai, bagitau..." hahaha... pastu... skali dia bagitau... "bukan hari ni lah,.. besok!" hahaha... aku terus call dia,... "wei bewok, apa lah ko ni... tadi baru cakap malam ni,... bila?" haha... dia cakap dia silap sent sms... haha... gila... hampa kawe!... pastu kami balik trus dalam jam 9:00 juga... tapi masa balik tu, aku ikut highway... minta maaf la bab aku memang laju... hehe :D... aku tak nak bagitau berapa kelajuan dia tapi enjin mitsubitshi 1.6 tu bayangkan je lah... hahaha... emm... Tapi best lah kalau ada yang tak dapat tidur bab risau kan aku... hahaha... jangan marah yer... see... aku selamat juga... bukan apa aku nak laju bab nak pulangkan kereta... nanti kalau lewat sangat, nak kejutkan bos aku pula... tak nak lah aku nak nyusahkan ramai orang... hehe... ok lah... chao! aku ni kan penipu yang jujur... yang mencuri maggi di kedai dan bagitau polis yang aku curi maggi kat kedai tu... hehehe... Porah kawan aku... aku dah minta pampasan dah untuk bayar tol ngan minyak... hehehe... lau mintak amik malam ni, naik ketapi jer lah ko! eh, chao lagi... hehe!

No comments: