Kabashitor is sponsored by:~

Thursday, November 02, 2006

Meggi! Hahaha... Macamnilah keadaan lepas raya... dah abis duit, makan meggi jer laa... haha... korang nak tau, bos aku lah tu... suruh kem maggi pastu makan kat opis... hehe... aku juga yang kena suruh masak... tak best langsung... tapi ok lah... lama tak makan maggi... hahaha... jom lah makan maggi... emm... nama saya maggi... saya suka makan maggi... tiap tiap hari saya makan maggi... saya paling tidak suka 5 minit sebab tunggu maggi masak! haha... gila maggi sungguh...
Sebelum makan maggi... tiup luk... panas tu... hahaha... wei wei... saya tau kamu jeles uda... jangan lah pura pura pi tandas... saya tau kamu lapar uda nampak maggi saya... mentang mentang saya makan mee kari... hahaha... memang kamu jeles sudah kan... macam saya ndak tau... hahaha.... Emmm... sebenarnya saya lagi suka makan indome... emm... tapi mee sup kota belud lagi sedap laa... hahahaha... walaupun nampak ringkas, tapi aroma power gilerr...

No comments: