Kabashitor is sponsored by:~

Thursday, January 25, 2007

Hehe... Apa nak buat yek... Nak terjun lah... hahaha... Aku tengah berfikir, apa lagi benda yang aku masih boleh wat kat bumi ni... macam semua orang dah buat lah... Orang jatuh dari tingkat 8, dah... Mati tergolek pun dah... Hmm... Tapi saya bagi nasihat,... Tolong lah jangan bunuh diri ngan terjun... Ingat best ker jatuh... Saya percaya, sebelum kamu terhempas tu, kamu dah mati dulu.... Emm... What about if i give u this words to think up... Saya petik dari filem Babel... Lakonan terbaru Brad Pitt... Hehe... "If u want to understood.... Listen!" Simple jak... tapi saya tersentuh jugak... hehe... yelah, camana kita nak tau lau ndak mau dengar sampai abis dulu apa dia mau cakap kan... hehe! Bye!

No comments: