Kabashitor is sponsored by:~

Thursday, November 20, 2008

Hehe... ini salah satu cara untuk melepaskan geram... kamu gigit jak apa pa yang patut... hehe... contoh dia, meja ke, pen ke,.. berus gigi ke, sudu ke... atau apa pa jak la..... bab apabila kita menggigit, kegeraman tu akan dialirkan terus ke benda yang kita gigit... memang besh gigit2 ni... hehe....
Contohnya gigit selipar... rasa geli pun hilang... bayangkan, baru lepas masuk tandas... wah... sadis.... sadis.... tapi lau tak ilang juga geram tu... cari benda lain yang lebih best nak gigit... contohnya;...

Gigit kucing sepupu korang,... nak putus telinga pun takpe... lau lebih sadis lagi cari anjing ke, babi ke... gerenti puas hati lepas tu... tapi lau korang masih geram juga... gigit awek korang ke, member korang ke,.. bapa korang ke, bapa mentua korang ke... lantak la... hahahaha....

2 comments:

kele said...

indak insaf indaf oo ko kan.. masi jua galangas.. ko ni buli mo kawin suda..

kabashitor Unlimited said...

Hehehe... worf worf worf... ha ha ha ha.... nanti lau sampai seruan, saya kawen la ni... hehe