Wednesday, June 08, 2011

The Most Valuable 1 Year Anniversary of my Wedding Day Present from God!~

Hmm... Forget about mice, rats, mouse or etc!!... This is the most happier moment that i can't stand too long to be so silent to telling anybody bout this... hehe...

Ceritanya,... 21 Mei lepas, Wife saya suruh saya pegi tapau makanan untuk sarapan pagi di Kingfisher... So,.. Saya pun tanpa pikir panjang, pegi jak la... lagipun sudah jam 10 pagi... lapar sudah... hehe... Emm... Sebenarnya, saya memang betul2 lupa sudah bila kami Anniversary,.. yang saya tau,.. Kon lau mein, tauhu, ngan nasik ayam...

Saya lama jugak la tapau kon lau mien... Tauhu tu pun hampir saya tidak dapat makan... So, bini saya ni pun sms sms sms sms... tanya,... "dimana sudah" sekejap lagi bunyi lagi mesej,... "Mana?",... tidak sampai 5 minit... "Lambat lagi?"... Adei... macam naik angin juga la sebab kena tanya2... Apa lagi, saya pun kena cepat2 balik juga la... 

Sampai jak di pintu rumah, nampak sudah senyuman dari hujung telinga sampai hujung telinga ... Ntah apa yang dia senggih2... Belum sempat saya buka mulut... Dia cakap dulu... "Saya ada hadiah Anniversary"... Owh... "Saya tidak beli apa pa hadiah. sorry..." Saya cakap... Haha... Langsung tidak romantik... Hehe... 

Lepas tu, dia tarik saya masuk terus ke dapur... Dia bagi teno saya satu gelas penuh air... Lepas tu dia cakap,.. "Tengok la.."... "Apa?" "Tuuuu".... "Apa"... "Isk, sayang ni nda nampak ka?"... "Saya pregnant" dia cakap... Terus saya blur... Tidak sangka saya akan jadi bapa lepas setahun perkahwinan... Wah.... I feel so happy.... Thanks God!!.... 

Hehee... So,.. Kawan kawan... mau teno apa yang dia kasi teno sampai saya pun blur? huhu


2 Kali check!!! Kompom!!...

Terus saya ingat, sebelum ni saya pernah mengidam makan Nasi Goreng Ayam masak Belacan (PEDASS)!!... Untuk pengetahuan semua, saya tidak pernah suka makan cili... Wow! Amazing,.... tiba tiba mau makan Hot and Spicy!! Hahaha

Begitu la tu konon kalau mengidam... Haha... Nda pa la... Saya tulung bini sa makan... Biar saya tambah bulat... hahahahaha


No comments: