Thursday, October 19, 2006

Adei... ari ni ari pertama saya kena tahan polis sejak dapat lesen 'P' tak glamerr.. hehe... ari ni, jam 3.30 pagi lagi saya dah bangun bab saya g amik sepupu saya di tol ayer hitam... memula... saya sign jam dalam jam 3 laa... 3 pagi laa... pastu tidur... sebelum tu... kitorang ada dinner kat Hotel Prime City... tu yang tidur terus bab dah kenyang kan... hehehe... nak jadikan cerita... saya terlewat bangun la tu... hehe... tu yang pecut tu... selalunya ada roadblock kat depan kubur sebelum sampai tol... tapi... ingatkan dah habis operasi bab jam dah nak masuk 4 pagi... skali saya nampak cam siren polis tu menyala... cewah.. masih ada roadblok rupnya... hehe... saya pun apa lagi... brek mengejut la.... depan polis lagi tu... hahaha... tergelincir keta saya bab terlalu tekan brek... hahahaha... bunyi tayar lagi tu... hahaha... tapi aku ni geliga juga... sebelum polis tu tanya... saya dah tanya dulu... "eh, ada speed trap ke kat belakang?, habis la lau ada speed trap" aku kata... hehehehe... polis tu senyum jak... ko laju la dia cakap... pastu, saya siap bagi salam lagi... hahaha... polis tu pun bengang pastu dia malas nak tanya lesen... hehe... dia suruh saya blah jak... kah kah kah... saya siap gurau lagi dengan dia... hahaha... apa punya polis... hehe... time balik tu... saya kena tahan lagi oleh bewok tu... "ko lagi" dia cakap... tapi dia sengih sengih jak... hahaha... lucky me... hehe

No comments: