Kabashitor is sponsored by:~

Friday, November 17, 2006

Hehe... ni muka paling berlagak... lagak mengalahkan artis... hehe... kalau cakap keyboard, dia memang terrer... dia pernah mengiringi mas idayu main keyboard... dangdut susah tau... hehe... tapi dia pernah ikut kelas piano... tu lah dia terrer... korang mau tau, masa dia kerja di Kelantan, dia pernah la jalan jalan di KLCC... dia p lah beli kad raya kat KLCC... teno teno, di sebelah dia tu ada Siti Nurhaliza... abg sa cakap, siti cari kad sampai rak tu bergoyang goyang... pastu dia teno laa... skali teno... eh, siti dia cakap dalam hati tapi dia nda pandang pun dia cakap... dia nda cakap hi pun... dia sllumber jak cari kad raya di sebelah siti... abg sa cakap, siti macam keliru... mungkin siti cakap, ada lagi orang malaysia nda kenal saya... hehe... gila abang saya ni... siti sudah blah baru dia ada hati mau tegur... kan ker ego nama dia tu... kah kah kah...

No comments: