Kabashitor is sponsored by:~

Saturday, December 02, 2006

Kamu akan faham camana perasaan nak mati bila kamu nak potong kereta tapi tayar pancut pulak... hehe... ini cerita masa aku pi batu pahat... aku gi teno wayang ngan kawan... i mean, linda... masa nak balik tu, aku tak lah bawa laju sanagt... dalam 120km/j sampai 130km/j jak... pastu, bila sampai di ayer hitam,... time tu aku nak potong trailler panjang... skali aku potong, memangpun jalan tu ada dua lorong... aku potong kat lorong kanan... korang tau, ada kah wira kat lorong kanan tu nak belok... so, aku brek laa... masa nak brek tu tayar pancut pulak... apa lagi berpusing la keta aku dua kali sampai ke tepi jalan... masa tu, nasib baik kereta nda banyak... huh... tapi ngan selamba jak aku sambung perjalanan... kira kira 500 meter dari rumah baru aku dengar tayar tu pancut... apa lagi, habis lah rim aku... hahaha...
Keta aku terus jadi kotor lepas kejadian tu... huk alaa... ini lah pengalaman paling mahal saya... hehe... naik keta pastu terbabas... siapa berani buat camtu kalau bukan Holly keparat... kah kah kah... emm... berapa kali uda dia membelot ama saya... berkali kali kali uda... porah punya JAT... hehe... ok lah... lain kali, aku campak ko pi sungai mengkibol kalau buat hal lagi... hehehe

No comments: