Wednesday, February 21, 2007

Hehe... Dah dekat dua tahun saya tak turun padang... Emm... Raya cina kedua ari tu saya main bola kat Stadium Majlis Perbandaran Kluang... Kena import bab tak cukup orang... hehe... Kitorang menang 5-2 tau... aku jadi striker... huhu... letih gila main baru 1 jam.... huhu... Kalau aku punya gol semua, mesti kami ada 8 point... isk isk... benarnya team ni church punya... Bahasa Melayu Vs Bahasa English... saya masuk team BM bab team BI tu semua geng geng tak guna... hehe
Penat juga main.... Aku dah nak muntah angin dah... ye lah... dah dua tahun tak main bola kat padang besar... kat futsal jer... huhu... apa ndak semput... teno muka pun dah jadi merah... hehehe... sampai ari ni pun badan aku masih sakit... nak jalan pun payoh! huh!... Aku pakai jersi no. 10 patutnya... hehe... tapi no. 10 takde jadi time aku cari cari nombor tu, teno teno jersi no.15 jer yang tinggal... haha.... lantak laa... hehe... aku jamin berat badan aku mesti dah turun 5 kg... tapi rasanya ari ni dah naik 8 kg balik... hehe
Benarnya aku ngan cousin aku Ipod la jadi pemain import... tapi sebenarnya pemain important (Penting) kah kah kah kah (perasan)... emm... dia tengah gulung baju bab terfikir nak curi tu... hehe... nda bah... hahaha... Tapi nama jak stadium... padang dia bukan cantik mana pun... tapi glamer la... ramai orang teno... saya yang semput pun terus lari kuat... kah kah kah... dasar pengampu!

No comments: