Friday, October 26, 2007


Hehe... Teno apa mat spot dapat dari minggu dan bulan2 yang lepas....


No. 10.... Ain tengah melintas jalan dengan gah nya... biasa lah... boleh aim dari tingkat 8... jam 7:45 am mesti dia lalu... senang sikit mau spot... haha



No. 9... Anne main daun terup di kedai Sri Keningau di Indah Permai... hehe... jan marah k... huhu



No. 8... Budak hilang arah tujuan... Huhu... bagus kamu mengaku anak kamu... haha



No. 7... Member saya dulu pi makan KFC dengan awek cina dia... hehe



No. 6... Orang bengong lap keta time ketapi limpas (lalu)... hehe


No. 5... Azrill kedapatan minum Milo Ais Din... ha ha ha



No. 4... Abang saya makan tanpa sluar... kah kah kah!!


No. 3... Second bos aku makan atas tong sampah... huhu... gini ke muka pelabur pelabur swiss cash... hahaha... jan marah kio...



Hehe... Saya bagi ko No. 2 medan,... hehe... siapa suruh ko pasang astro ngan gaya teruk ni... haha... ni ketua unit aku merangkap partner terbest... tak kira la partner kerja ke, main carom ke... atau badminton... hua hua hua....



No. 1... Hmmm... siapa pula ni? Beruk ka? Kah kah kah... No. 1 saya sendiri... siapa lah tangkap gambar saya tengah panjat pokok kelapa... kah kah kah... wah... saya sudah gemuk la... cilaka... hehe... chao... nyesal aku panjat... padan muka... hehe

No comments: