Friday, April 15, 2011

EPISOD 1: SO BAD, I'M NOT A CHOCOLATE LOVER!

Hmmm... Cerita ari ini... Saya tau, ramai orang suka makan coklat... Ferroro Rocher... baru juga saya tau spelling yang betul... dulu selalu dengar feroro rossi ferroro rossi saja... haha... rupanya ROCHER... Orait... Ferroro Rocher adalah satu jenis coklat yang berbentuk sfera... Diperbuat daripada Chocolatier dari Italy iaitu Feroro  SpA Company... Kandunganya yang mengandungi hazzelnut dan disaluti dengan coklat... saya akui, coklat ni memang sedap... Tapi, mau tau apa saya buat dengan coklat ini.... Hehehe... Jeng Jeng Jeng...

Hehehe..... Ini lah tujuan coklat ni kalau saya yang dapat... makan 2-3 biji sudah cukup... yang lain, bikin umpan si tikus yang bikin panas.... hahaha.... kalau kamu yang di rumah, ada masalah tikus macam saya,... guna la umpan Ferroro Rocher... wakakaka....
See... Ini lah hasilnya... ada yang lebih berminat dengan coklat Ferroro Rocher dari saya... congratulation tikus... anda telah berjaya memiliki hidung yang tajam... waka waka... 

No comments: