Friday, January 12, 2007

Hehe... Welcome back! Dah lama saya cuti... dari tahun lepas lagi... haha... bestnya cuti... hari hari tidur makan jak... Emm... Ini dah takde kerja lain lagi ni... nak pi merampok lah ni... Kalau saya balik sabah, mesti senjata cukup... kena bawa hari hari bab sana banyak lanun... hehe... kalau tiada bang bang, mampus lah... kih kih kih...
Ni masa family day kami... biasanya saya kena urut jak lau time family day... ramai anak buah maa... hehe.... semua berebut mau pijak... hehe.... Anak anak Giong ni... kami biasa family day on 25hb Dec setiap tahun.... biasalah, just kumpul kumpul... setahun sekali... haha
Babi... hehe... biasalah... kalau di America, dorang masak ayam belanda kalau time Christmas... Kami pula masak babi... Panggang satu ekor terus... kah kah kah... best nya makan 'sanyuk' hehehe.... Tapi ini kedai masak lah... kalau kami, gerenti tak masak punya... hahaha....
Ni pulak time shopping kat Wisma Merdeka... ntah lah adik beradik aku tu... tak pernah teno Santa Claus kot... kah kah kah... Yang best nya,... santa tu terus bengong bab dorang datang bergambar... tu santa ingat, doraang nak minta hadiah... alaaa... hadiah pun gula gula jak... tau lah dorang tak nak... untuk budak budak jer... hehe...
Ni pulak kitorang tengah pose maut time Christmas Eve... dari kiri, E2k, Kabshitor, Vero, Edit, Bodik... semua geng kapak eh silap... baju itam laa... hehe... geng baju putih pun ada... nanti jap... aku download dulu k... hahaha....
Hehe... ni lah geng baju putih... masih budak budak... OKU pula tu... hahaha... nanak, enol n grace... hehe... Enol tu sot sikit bab pakai baju 'STOP ME ILAHI'... hahaha... ok lah saya mau main ping pong jap... tada.... hehe... lain kali pulak k... bye!

No comments: