Thursday, March 31, 2011

CARI PASAL!!!


Pernah ka kamu dapat nota begini kana tampal di kereta kamu? hehe... ini la ni... kerja orang yang tiada kerja lain sudah mau di buat... hahaha... tapi nota begini bikin sa berfikir lama juga... Lucu pun ada... risau pun ada... Takut pun ada... bukan apa... mana tau saya betul2 terlanggar orang macam di filem "I Know What U Did Last Summer"... hahaha... atau, mana tau saya terjoget sama bini orang di majlis keramaian time Chrismas tanpa disedari ka... Tapi, yang saya tidak puas hati, dia tampal mesej ni di cermin kereta luar time hujan lebat bah... Sudah lah lebat... Time tu saya mau cepat2 lagi sebab mau ambil bini di Hospital... Terpaksa saya berhujan sebab mau ambil ni nota tanpa ada kesan koyak... tau lah kan, kertas ni bila kena ujan, trus jadi lembik... so, mau carefull la... haha...

Tengok!!!... Lebat kan hujan dia.... ciss... nda pa... lain kali ada yang mengaku ni... sendiri datang jumpa saya sebab kana bomoh dari Thailand,... wakakkaa... Apa pa pun, saya mau kongsi sama saudara saudari sekalian... Aisey... macam berkhutbah pula... dalam dunia ni, macamana baik pun kamu... macamana positif pun kamu... Tetap ada orang mau dengki... hehe... nasihat dari langit ni... Sebabnya, si Lucifer pun masih hidup... jadi... pengikut2 dia tu masih ramai... nda pupus tu manusia jahat di muka bumi... wakakaka... sekian berita dari mata Kabashitor... The End... hehehehe

No comments: